Въпроси

Тук ще можете да намерите отговорите на най- често задаваните ни въпроси

Основни

С какво се различава komshi.bg?

Komshi.bg e изцяло онлайн и цели да оптимизира и улесни процесите и да внесе прозрачност в управлението на етажната собственост.

Защо самоуправление?

Komshi.bg няма за цел да изземе от теб менажирането на входа ти, а само да го направи по-лесно и приятно. Всяко едно действие, което се налага да извършиш за входа си, може да бъде осъществено през профила в платформата ти. Или с други думи - правиш всичко, което и досега, само че много по-лесно и оптимизирано.

Може ли да се откажем и при какви условия?

Всеки вход има право да прекрати договора с КОМШИ ЕООД незабавно с отправяне на едностранно писмено известие до КОМШИ ЕООД, по поща или на електронен адрес: [email protected] Повече за това прочетете в Общите условия.

Използват ли се личните ми данни?

Не, Комши ЕООД не използва личните данни на потребителите. Повече за това, можете да прочетет в Политика за защита на личните данни.

Цени, Плащания

Как и на кого се плаща достъпа до платформата ако използвам план Про?

Достъпът до платформата се заплаща на Комши ЕООД преди всеки започнат месец. Таксата е 1.50лв на месец на апартамент.

Как мога да си плащам сметките?

С цел да предостостави максимално лесен и удобен за потребителите начин за плащане, komshi.bg може да бъде заплатено чрез EasyPay, ePay и банков път - навсякъде, където плащаш и останалите си комунални сметки, както и кеш на твоя домоуправител/касиер.

Регистрация

Как да запиша входа си?

Чрез 3 лесни стъпки:
- Поставяш записването за платформата на обсъждане на общо събрание във входа ти.
- След съгласие на общото събрание, свързалият се с платформата потребител получава инструкции и възможност да регистрира вход.
- След като входът е регистриран, потребителят завършил регистрацията има възможността да даде достъп до платформата и на останалите съседи, които имат желание.

За колко време се сключва договор?

Срокът на договора може да бъде определен от Общото събрание на етажната собственост, в случай, че такъв срок не е определен договорът се счита за сключен без срок.

Достъп, Акаунти

Всеки от живущите във входа ли получава достъп до платформата?

До платформата може да получи достъп всеки от съседите, който има желание.

Колко домоуправителски акаунта може да има един вход?

Домоуправителските акаунти са неограничени като брой и задължително поне един като минимум.

Какви са привилегиите на домоуправителския акаунт?

Домоуправителският акаунт има управленски и администраторски функции - може да добавя апартаменти, живущите от даден апартамент, въвежда приходни и разходни средства, актуализира информация и други. Правомощията му позволяват да борави с всички функционалности на платформата, които са изброени тук.

Какви функции имат обикновените акаунти?

Обикновените акаунти могат да следят пълната информация за входа и да подават сигнали.

Как се сменя обикновен акаунт на домоуправителски акаунт и обратното?

Подава се запитване към администраторите на платформата, които извършват смяната.

Колко често мога да сменям права за домоуправителски акаунт в системата?

Профилите могат да бъдат сменяни многократен брой пъти. 

В един апартамент мога ли да имам повече от един акаунт?

Всеки живущ във входа, който е пълнолетен може да получи достъп до платформата.

Мога ли да влизам от друг компютър?

Платформата може да бъде достъпена от всеки един компютър, разполагащ с браузър и интернет.

Не успя да намериш отговор на твой въпрос?

Тогава не се колебай да се свържеш с нас на [email protected].

Следи всичко във входа си като направиш регистрация

Регистрирай входа си